Aici gasesti oferta curenta, catalogul cu reduceri si lichidari de stoc... Program magazine din toata tara, orar de functionare actualizat la zi!

Vezi aici ofertele lunii Ianuarie

marți, 26 martie 2013

Povestea hainelor de copii - C&A Bucuresti bumbac bio 2013

Promotii in Bucuresti! C&A ne uimeste cu reducerile din perioada luni 1 aprilie 2013 - vineri 31 mai 2013. Pentru 61 zile cu mega reduceri beneficiati de preturi mici, mici, mici!

Angajatii C&A mai pastreaza numai 61 zile aceasta oferta. Poate o sa mai fie una la fel de buna si in viitor.

Catalog C&A Bucuresti Catalog Bucuresti pentru mai multe oferte din Bucuresti.

Program C&A Bucuresti pentru orarul la zi al C&A Bucuresti! Program C&A! Doar aici vei gasi programul tuturor magazinelor C&A din tara. Poate te intereseaza si Program Bucuresti.


Charlie, fratele meu mai mare, mă tachinează mereu şi îi place să facă glume pe seama mea. Iar eu caut mereu ocazii să mă răzbun. Într-o zi, el îşi uda plantele - mai întâi planta aceasta şi, după aceea, cealaltă şi cealaltă…

Dintr-o dată, apa s-a oprit. Nu a observat că am înnodat furtunul. S-a uitat curios la furtun, întrebându-se ce s-a întâmplat cu apa. Şi apoi m-am gândit: „Am să ţi-o plătesc de data asta Charlie! Ce distracţie!
Charlie m-a văzut că râdeam, dar era deja prea târziu. Apa a ţâşnit cu presiune din furtun şi l-a udat. Am reuşit!

Dar, din nefericire, Charlie nu s-a supărat. Chiar s-a amuzat şi m-a întrebat: Vrei să te uzi şi tu? Ne distrăm de minune!....Dar eu nu mă aşteptam la asta!
 


Fratele şi sora mea mai mare sunt foarte veseli. Am vrut să organizez o petrecere de casă nouă, dar nu aveam o casă. Dar ei au luat lenjeria de pe patul meu şi sfoara pe care mama pune hainele la uscat şi ne-am construit prima noastră casă. Eu nu am putut să ajut prea mult deoarece sunt foarte mică de înălţime.

Dar, cum vroiam să facem o petrecere, am luat câteva ceşcuţe şi prăjiturele din servieta cafenie a tatălui nostru şi am preparat ciocolată caldă pentru noi toţi, chiar şi pentru ursuleţul meu.

Fratele şi sora mea erau prea ocupaţi cu joaca, aşa că eu şi ursuleţul meu am mâncat toate prăjiturele şi am băut toată ciocolata. Delicios!