Aici gasesti oferta curenta, catalogul cu reduceri si lichidari de stoc... Program magazine din toata tara, orar de functionare actualizat la zi!

Vezi aici ofertele lunii Ianuarie

duminică, 23 decembrie 2012

Program Craciun Lidl Pitesti 2012

Program de sarbatori la Lidl Pitesti in luna cadourilor: Ajunul Craciunului (24 decembrie), Craciunul (25 si 26 decembrie) si Revelionul / Anul Nou (31 decembrie si 1-2 ianuarie). Ti-am pregatit si toate ofertele magazinelor din Pitesti: Catalog Pitesti. Aici am strans programul de sarbatori al tuturor magazinelor din Romania: Program de functionare de sarbatori.

Pentru programul normal de functionare al Lidl din Pitesti viziteaza pagina Program Lidl Pitesti.
Noteaza-ti programul de sarbatori Lidl din Pitesti scris mai jos.



Programul de sarbatori al Lidl din Pitesti este:

-> 24 decembrie, ajunul Craciunului: programul Lidl Pitesti este 8:00-20:00
-> 25 decembrie: prima zi de Craciun: Lidl Pitesti este inchis! Craciun fericit!
-> 26 decembrie: programul este 9:00-18:00
-> 27-30 decembrie 2012: program normal
-> 31 decembrie: 8:00-18:00
-> 1 ianuarie 2013: prima zi din noul an, iar Lidl Pitesti sarbatoreste cu magazinul inchis. La multi ani!
-> 2 ianuarie 2013: 9:00-18:00.

Programul nu mi-a fost confirmat pe mail de catre cei de la Lidl. Nu acorda destula atentie orarului de functionare al magazinelor. Eu am incercat sa obtin confirmarea, dar nu s-a putut! Sarbatori fericite!